Aldrig mer Bredbandsbolaget

Den här gången skyller jag mitt dåliga bloggande på Bredbandsbolaget, som tycker att 0,14 Mbit/s är en alldeles utmärkt fungerande hastighet!
Tar ca 5 min och öppna blocket, och facebook är inte å tala på...
När jag klagar tycker dom att jag är tölig "och får förstå att det är dålig uppkoppling med mobilt". Tydligen så räknas den här hastigheten som "fungerande", det där med att det även ska kunna användas verkar inte vara så noga. Nej.. Tack och Hej Bredbandsbolaget!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha och jag som tycker att jag har segt internet! :D Har 2,4 på mätningar fast jag betalar för 8...

2014-05-13 @ 09:42:18
URL: http://livetsomelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0