Hej igen

Kul att några tappra läsare fortfarande verkar vara kvar :) händer alldeles för mycket i mitt liv just nu för att jag ska hinna blogga.. Tydligen! 
Sen sist har jag:
- varit med och vunnit Allsvenskan div. 3, med bästa laget från Torsby Ridklubb och med finaste hästen Wish Madoc Mover som har skött sig över förväntan.
- blivit sambo med min bästa Micael.
- sett min äldsta lillasyster ta STUDENTEN!
- ridit, jobbat, lagat mat, sovit.
- bokat utlandssemester lagom till den tråkiga hösten är här.
- kört upp husvagnen för ytterligare en årlig Höljeshelg.
- sett när Anders rest väggarna till vårt nya stall.
- .. Och idag, skurat boxväggar i gamla stallet (härmed bestämt det absolut sämsta med att ha häst!)

Nu vet ni lite om vad jag gör när jag inte hänger med er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0