Ingen rosett idag, men glada ändå.

Varit en bra dag! I morse åkte jag, Mover, mamma, Amanda och Ines till Hagfors för att jag och Mover skulle debutera på lång bana, LB:2. Även om vi startade redan kl 10 var det så himla varmt, och varken jag eller Mover orkade riktigt. Ändå nöjd med våra 64,3% med kommentaren lydig häst men brister ngt i sin bjudning för dagen. Och precis så var det.  
 
När vi kom hem åkte jag och Ines och kikade på Elin och Nelly som bjöd på aguilitytävlig :) duktiga som vanligt!
 
Nu i kväll har jag och Ines precis varit ute och gått, så nu väntar mys med popcorn och te för mej själv (Ines har redan däckat som ni ser) medan Micael är på cykelfest ;)
 
Helt okej bra dag alltså!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0