SEMESTER

Äntligen får jag också semester! Visserligen lagom tills solen gått ner och väderleksrapporterna lovar regn hela veckan, men är ju ledig i alla fall.
Under semestern ska jag:
- Klippa mig
- Skaffa pass
- Rensa i skrotrummet
- Sköta gräsklippning
- Rida dressyr minst 2 dagar/vecka
- Träffa Mari, Emma, Louise och Marre
- Plocka blåbär
- Följa med Elin och Izza till Husaby
- Läsa böcker
 
Va nog ungefär det :) Ganska lagom mycket känns det som. 23 augusti kan det även hända att jag och Mover är med i första omgången av div II (fick mersmak av lagtävlingarna sist) som går i LB:2. Omg II & III är han dock utlånad till Elin som isf startar LA:3 på honom. Kanske lite tidigt men vad gör man inte när Torsby är fullt av halta hästar. Vi vet ju att han gör så gott han kan iaf, och lättlärd är han också, så ska nog gå att få till. Även skönt att Elin rider som har lite mer rutin i klasser över LB!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0